Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 11:32:15 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2211301/13280 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Asuküla, 2700057 Asuküla-Kuke tee 
T1// Aru// Jalaka// Männi// Päevalille// Viskuse// Kaarma küla, 21118 
Sõmera-Kärla-Uduvere tee// 2700056 Keldrimäe tee// Antsu// Kaardi// Kaarli// 
Keldrimäe// Kivirauna// Lagede// Metsa// Pendi// Spordimaja// Tammiku// 
Tatsi// Tuhli// Välja// Kiratsi küla, 2700054 Kiratsi-Kaarma tee (Side 
juurdepääsuvõrk Kaarma/Asuküla) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riigitee teemaal toimunud ehitustegevus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26971124>  (menetlus nr: 
326005), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (SANDER KASK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister